החיים בבניין משותף, מייצרים אתגרים רבים. לדיירים שונים יש אינטרסים שונים, וככל שההחלטה משמעותית יותר כך הפוטנציאל לקונפליקט עולה. התקנת מעלית בבניין משותף היא דוגמה מצוינת לכך. מי שגר בקומת הקרקע לא זקוק למעלית, ולדיירים בקומות העליונות יותר יש אינטרס מובהק לבצע את ההתקנה. כמו כן יש הבדלים בין דיירים מבוגרים שחשים בקושי לעלות במדרגות, לבין הצעירים יותר שמתמקדים בהווה ולא בעתיד. בנוסף לשיקול הכספי, ישנו החשש מפני פגיעה של המעלית בחלק מהדירות – למשל עקב שינוי הנוף שנשקף מהחלונות או צמצום כמות האור שנכנסת לכל נכס.
כדאי לדעת שאם שני שליש מבעלי הדירות מסכימים להתקין מעלית, ואין פגיעה מהותית באחרים, ניתן להוציא לפועל את הפרויקט. מומלץ בחום להפקיד את התקנתה של המעלית בידיים מקצועיות כדי להבטיח מקסימום תועלת לדיירים שחפצים בה ומינימום פגיעה במי שמתנגד לה. אלקטרה תעמל היא חברה בעלת ניסיון רב מאוד בתחום המעליות ומבצעת מגוון רחב של פרויקטים בהצלחה רבה.
הניסיון רחב ההיקף שצברה אלקטרה תעמל מאפשר לנו להבטיח לכם התקנת מעלית בבניין משותף במינימום זמן ופגיעה בשגרה. בנוסף, נסייע לכם לבחור את הדגם האופטימלי, בהתאם לצרכים ולהעדפות. במסגרת השירות של אלקטרה תעמל תקבלו ליווי צמוד לאורך כל התהליך. לפרויקט ממונה מנהל ותיק מקצועי ומיומן שמספק מענה מלא ומהיר לכל פנייה של נציגי הדיירים, וכן מפקח על ההתקנה כך שהיא תבוצע באופן מושלם ותוך זמן קצר.
החוק בישראל מחייב התקנת מעלית בכל בניין שגובהו 13 מטר או יותר. גם בבניינים נמוכים יותר, של 3-4 קומות, קיים אינטרס מובהק של הדיירים, להוסיף את המתקן שמאפשר הגעה לדירות בקלות ובנוחות, גם בגיל מבוגר. אחוז המבנים שבהם ישנה מעלית נמצא במגמת עלייה מתמדת. כדאי לדעת כי עלות אחזקת מעלית בבית משותף אינה גבוהה במיוחד – טווח המחירים המקובל הוא 80-100 ש"ח לחודש כפול מספר הקומות, כלומר כמה מאות שקלים שמן הסתם מתחלקים בין כל הדיירים ולא מכבידים עליהם יתר על המידה. אלקטרה תעמל מספקת שירותי תחזוקה לכל סוגי המעליות בזמינות גבוהה ובמקצועיות רבה.
עלות אחזקת מעלית בבית משותף היא רק פרמטר אחד בבחירת החברה שתספק את השירות החיוני. המרכיב החשוב השני הוא התועלת, ועם אלקטרה תעמל מובטחים לכם גם תועלת גבוהה מאוד וגם עלות משתלמת. החברה היא חיבור סינרגטי בין תעמל מזרע, שפועלת בתחום מאז 1956, לבין אלקטרה בע"מ, אחד הגופים הבולטים בתחום התשתיות. כל אנשי המקצוע בחברה ובפרט הצוותים שמבצעים את הבדיקות התקופתיות, התיקונים והשדרוגים במעליות, עוברים הכשרות מקיפות לפני תחילת עבודתם. כמו כן הם ממשיכים ללמוד ולשכלל את היכולות באופן קבוע, באמצעות השתלמויות יקרות ערך שמבטיחות היכרות עם הדגמים המתקדמים ביותר של כל סוגי המעליות (חשמליות, הידראוליות, mrl ועוד). המוקד המאויש מסביב לשעון מבטיח ומקיים מענה ראשוני מידי לכל פנייה, ובכל מקרה היעילות הגבוהה שלנו מובילה לשירות זמין וכמובן מקצועי להפליא.
הוספת מעלית לבניין קיים היא פרויקט הנדסי מורכב, ועשויה להוות מקור לחילוקי דעות בין הדיירים. על-מנת למזער את הקונפליקטים, מומלץ ליצור קשר עם חברה בעלת ניסיון רב בתחום המעליות, כבר בשלב ההתלבטויות. אנשי מקצוע מיומנים מחב' אלקטרה תעמל, יודעים לספק ייעוץ יקר ערך ולמצוא פתרונות שמובילים למעלית איכותית בעלות נמוכה ומינימום הפרעה לדיירים, (מבחינת היקף חסימת האור ו/או האוויר ו/או הנוף). מומחים אמיתיים גם יבטיחו על סמך ניסיונם המקצועי ורב השנים, בניית מעלית בבית משותף בפרק זמן קצר, כך שהחזרה לשגרה משודרגת, יהיו מהירים. אלקטרה תעמל היא אחת החברות המובילות בתחום, שצברה ניסיון רב בהתקנת מעליות משלל סוגים.
בניית מעלית בבית משותף מחייבת ניסיון נרחב ואחריות מלאה, לנוכח ההשפעה המשמעותית של המתקן על איכות החיים של הדיירים. הצוותים המיומנים של אלקטרה תעמל, מקפידים על עבודה בהתאם לכל הנהלים המתקדמים ביותר והתקנים המחמירים ביותר, תוך שמירה על הסדר ועל הניקיון ועל יחס אדיב ומנומס כלפי הדיירים בבניין. לכל פרויקט ממונה מנהל מקצועי, בעל ותק רב, שמפקח על התקדמות העבודות בהתאם ללו"ז שנקבע ושומר על קשר רציף עם ועד הבית או חברת הניהול. הליווי הצמוד נמשך גם לאחר השלמת התקנת המעלית, עם מוקד שירות שמספק מענה אנושי מסביב לשעון.